Uke 10: Ski + surf = <3

Da var det søndag og tid for å skrive bloggg<3 Vi har nok en gang hatt en morsom og innholdsrik uke. Det var endelig vår tur til at både været, skredfaren og størrelsen på bølgene i Hoddevika var optimalt denne uken.

På tirsdag dro vi på Topptur i strålende sol til flotte Kvitegga (1489 moh). Vi gikk nesten 1200 høydemeter på denne turen, så det var flere av oss som kjente på at det var litt tungt å gå underveis. Dette ble imidlertid glemt når vi kom til toppen hvor vi fikk panorama-utsikt med fjell på alle sider. Vår kjære lærer kjente som vanlig noen som holdt til i området, så på veien tilbake stoppet vi og grillet pølser på en idyllisk hytte med super utsikt. Det var alt i alt en fantastisk dag med god stemning og mange blide ansikter <3

Her er et utvalg av bilde fra turen<3

På onsdag dro vi på dagstur til HODDEVIKA!! Bølgene var ikke så store som de har vært når vi har vært der tidligere, noe som gjorde at alle ble med “ut” til de grønne bølgene. Dette var rååtttt, og det var veldig gøy for alle å surfe på grønne bølger igjen som vi gjorde på Bali. Vi dro videre til Ervika, der Siri, Gard, Henrik, Martin og Jonathan også prøvde seg på bølgene her ute, mens resten så på dem mens vi grillet pølser<3

Denne uken byttet vi om på torsdagsopplegget og fredagsopplegget, så på torsdag hadde vi valgfag hele dagen, mens vi på fredag startet dagen med å danse HipHop på dansestudioet i Ørsta. Her fikk vi skryt for at vi var så flinke til å danse woop!! Etter lunjs dro vi sammen med peruklassen om ekstremsportklassen til Volda på stormøte angående spenningskurset som vi skal på siste uka før påske. Dette hørtes veldig spennende ut og vi gleder oss masse til det!

Lørdag var det duket for Peru-seminar som Peru-klassen hadde ansvar for, hvor vi lærte om turen deres og hvordan de hadde hatt det i Peru. På kvelden hadde FIT-klassen elevkveld og Baliklassen stilte sterkt på kostymekonkurransen, da hele 12 av 17 elever vant pris for beste kostyme<3

“Mest kreative kostyme” TINDER(kvinnene,Hilde?)

Neste uke skal vi på Strandafjellet med de andre friluftslivklassene hele uken og stå på ski som vi gleder oss masse til<3333